Arenguvestluste läbiviimine ja töötaja arengu toetamine
Arenguvestlused on oluline osa organisatsiooni juhtimisest ja personalijuhtimisest, kuna need võimaldavad tõhusalt hinnata töötajate saavutusi, seada uusi eesmärke ning tagada töötajate areng neile sobivas tempos ja suunas. Mitmetes organisatsioonides on arenguvestluse sõna n.ö äralörstitud ja püütakse selle vestluse mainet päästa aastavestluseks ümbernimetamisega. Ilmselgelt ei ole kord aastas peetav vestlus piisav töötaja toetamiseks, kui kuidas teha oma organisatsioonis nii, et lisaks vahepealsetele vestlustele on suure õhinaga töötajate poolt oodatud ka arenguvestlused? Koolitusel saad praktilisi teadmisi ja oskusi, mis on vajalikud edukate arenguvestluste läbiviimiseks ning töötajate professionaalse arengu toetamiseks. Koolituse käigus mõtestame arenguvestluste olulisust ja eesmärke. Jagame tõhusaid suhtlemisoskusi arenguvestluste läbiviimisel ja lisaks:
- Kuidas luua positiivne ja toetav õhkkond vestlusteks
- Arenguplaanide koostamist ja jälgimist
- Kuidas anda konstruktiivset tagasisidet ja toetada töötajate arengut
- Praktilisi näpunäiteid keerukate olukordade lahendamiseks arenguvestlustel
Olenemata sellest, kas olete kogenud juht või alles alustav personalitöötaja, annab see koolitus teile vajalikud vahendid, et juhtida tõhusaid ja toetavaid arenguvestlusi ning aidata kaasa oma töötajate edule ja arengule.
Koolitusel osalemine annab võimaluse jagada kogemusi teiste osalejatega ning omandada praktilisi oskusi, mis aitavad Sul oma organisatsioonis positiivset muutust ellu viia.