Suhtlemine keerulise kliendiga

Oled sa kunagi tundnud end ebamugavalt või ebakindlalt suheldes keeruliste klientidega? Usun, et me kõik kogeme elus suhtlussituatsioone, mis viivad meid tasakaalust välja, teevad nõutuks või justkui ei vii kuhugi edasi. See koolitus pakub praktilisi juhiseid ja oskusi, kuidas suhelda tõhusalt ja professionaalselt erinevates keerulistes suhtlussituatsioonides. Koolitusel õpid mõistma keerulise käitumise põhjuseid ja kuidas nendega tõhusalt toime tulla, sealhulgas konfliktide ennetamist ja lahendamist. Koolitus keskendub ka empaatiavõime ja kuulamisoskuste tähtsusele, et luua positiivne suhtluskeskkond ja lahendada keerulised olukorrad edukalt. Õpitud oskused aitavad paremini toime tulla erinevates suhtlussituatsioonides, sealhulgas ka väga suurt väljakutset pakkuvates olukordades.

Vaata ka teisi koolitusi

Küsi pakkumist